22.11.07

Tak Ade Yg Special

Hr ni mcm aku bgtau kemarin...kaunter bank aku que...tp smpat abih awai...dah tak byk htg yg nak di byr la katakan...ptg ni lak ade keje yg perlu di bereskan...esok pun ade lg 1 nak kn bt...aiii..penat jgk ni..report pun tak tulis lg...sbnrnya bkn ssh pun..tp huruf M dah mengusai diriku ini...rs nak rehat je...mmmm..tak baik merungut...nnti mkn gaji buta lak...

Smlm, aku tak tau knp aku rs emosional sgt aku ni..smua aku nak mrh..kat rmh la..ick pun jd mangsa aku..maafkan ibu ye ick..ibu tak sengaja..tp naik angin pun, smpat jgk aku settle kan tugas aku sbg sorg ibu/isteri..aku masak...my hubby puji sedap...cheewah..bangganya aku...smbil2 tu dan lagi mesin baju..basuh u'u ick...bdk ni klu u'u abah dia tak kose nak cuci..sbb busuk kot...klu wangi suka la dia...ni la yg dikatakan wanita kan..ble bt sribu keje dlm 1 ms..contoh je ni..tp klu lelaki aku rs 1 keje dlm 1 ms..tau keje ape???melangut dpn tv la...klu ade bom kat luar pun aku rs tak sedar dah...sbb dok leka tgk tv....(sape mkn cili, rs la sendiri pedas dia ek)..






mkn ubat siap jilat2 bibir lg...






br lps u'u..mst dia kata..leganya...



dok tgu ibu bg pkai bj...




yg ni lak model meja mkn abah...

No comments: