3.12.07

Tasik Putarajaya

Kemarin, dah boring2 dok rmh, hubby lak p opis balik kui 3, aku dera dia dlm kui 6 ajak keluar jln2 kot putrajaya...lgpn nak bwk mak dgn ick tgk keindahan luar lak..asik bkurung je..mst dorg tension kan...pada mulanyas tu aku nak p kat mercu tanda putrajaya, tp tak tau nak cari jln masuk..mmm..tak dpt la smpai ke situ..npk dr bawah je..last skali kitaorg pegi tasik putrajaya..ptama kali aku sampai kat situ..best...mcm kat oversea...ms tu pun dah nak maghrib..mcm charlie caplin la kami anak branak jln..mak lepak kat atas je...






tunjuk ape tu ick???


bposing tepi tasik...tp sj nak jgk gediks2 ambik gmbr kepala je...






ick malu2 la plk...


aku dgn ick blatar belakang kan menara PJH

Sblm balik smpat singgah Tmn Warisan Pertanian beli laicikang dgn roti kegemaran aku, Roti John..nyum nyum..sedaap..ick pun suka..ick lak smlm sgt la aktif smpai ibu penat nak kejar...smua bnd dia nk punggah..rs nak marah je...eeee...dia suka betui mai duga kesabaran ibu dia..yg ci abah dia tak p ggu pun..jd..ble la abah dia dok senang lenang...

No comments: