7.1.08

http://isamz.blogspot.com

Teruja aku nak buka itu blog sbb my hubby dah ade blog sndiri...jeng...jeng..jeng...tu dia ustaz...jgn jeles...aku sgt suka okey...ari ni keje kat opis ade jgk yg nak kn di siapkan tp memandangkan penyakit M dtg, so tpaksa la aku tangguhkan dulu...nak hapdet ini blog sbb rsnya dah bsawang...terukkan..sgp

Coti 2hr aku tak de bt ape2..cm menjalankan tugas sbgai suri rumah...tak de bnd menarik yg nak aku pot pet kan kat cni...jom la tgk koleksi gmbr2 ick sewaktu 2hr dok d rumah...

anak ibu yg baru abih mandi...masa ni dia tgh syuuu...dlm towel dia ni....

bkemban mcm anak dara!
ick tgh ketawa dgn abah..perasan tak lengan abah dia yg sipi2 tu bketul skit..hehehe...

abah dan ick yg tgh khusyuk pasang mainan br ick

ick smpai tkangkang

kecik2 lg dah pandai angkat kaki ltk atas basikal...

ick lg...

br bgn tido..tido siang

ick yg merajuk dgn ibu
senyuman ick yg comot....

1 comment:

Ezzedin Al-Qassam said...

Tahniah kerana dapat buat blog yang canggih...hehe..Usaha Tangga Kejayaan.