28.1.08

Lagi2 Gambar

Mai aku citer ape yg aku bt spanjang coti 2 hari yg lepas..aktiviti aku tak de la padat sgt cuma sabtu t.hari tu dgn ick dan senior dia pegi jenjalan kat billion bangi dgn alamanda je..ade k patut..aku sbnrnya niat nak pegi kay el..tp senior ick la..tak nak pegi..kononnya jauh..jd tpaksa la aku simpan sja niat aku tu..cdgn yg paling utama nak carik baju..tp tak de yg bkenan..so..tak dapek la den nak menolong...cuma yg dpt aku beli hny seluar mandi utk ick dgn senior dia...


Jom..kita layan setiap gmbr2 yg aku upload ni k...

budak bucuk yg suka tayang perut dia yg ala2 buncit gitu

ick yg sgt suka naik mainan ni

smpai tkebam mulut dia

ick berendam sorg2


ick dgn abah nun jauh di sana

Muhammad Aqil..sgt tembam..tak padan dgn umo..

ick dgn kak alya

ick yg gemar memakai spek

ni lak gaya seorg tok imam sblm mandi

No comments: