2.1.08

Nazar

Sempena tahun baru...azam yg baru..aku telah tunaikan nazar aku iaitu nak botakkan kepala anak aku...bkn ape..selagi aku tak tunaikan..aku rs mcm tak puas ati je..lgpun mmg sejak dr ick kt dlm perut lg aku mmg nak sgt anak aku rambut pendek ala2 mawi gitu...tp ini dah bnazar jd kot mn pun mmg aku kn bt jgk2..ms mengandung tu bkn bnazar..cuma kepingin je...tp dah abah dia tak brp suka aku diam je la...
Sempena coti tahun baru..aku lepak2 kat rumah je la..lgpun kakak (sepupu)aku ada kat rmh..boleh borak2 dgn dia..aku sgt suka mendengar citer2 pasai pkembangan kakak aku..citer dia mmg menarik utk di dengar..ble masuk dlm drama DILEMA WANITA ni..hik..hik..aku ni kan pendengar yg setia...dr kecik smpai la bsr mmg aku tmpt sape2 pun nak bcerita..mgkn sbb aku ni suka bz body kot..nyeh...suka sgt aku tny kabar org yg dkt di hati aku..cheewah..bkn bz body okey..sbnrnya aku ni seorg yg sgt prihatin kat keadaan org sekeliling aku ni...
Jom tgk gmbr2 ick yg aku ambik sblm dan slps kepala dia dibotakkan...sian..tp ape2 pun lps je botak terus npk tembam..ni yg aku sgt suka ni...

ick dah pandai panjat kerusi dan meja dgn sendiri!

ick dgn abah yg tak suka pakai baju..hikhikhik..
muka ick slps dibotakkan...relax je dia...

ick nak bmanja dgn kak nyu tersayang
ibu yg suka memaksa anak utk bgambar..ni la hasilnya...
ms ni ick dgr azan kat astro oasis...dia pun nak azan sama...
ick pun mcm faqihah...tak nak tinggai solat..tp arah kiblat lari tu syg oii...
sujud pun dah jd mcm pumping...
ha..ni lak lps bangun dr sujud...

No comments: