11.1.08

Siakap Stim

Hahaha..entry aku kali ni bkaitan dgn masakan aku...rabu mlm yg lps..balik je dr opis aku dgn hubby terus ke pasar p.jaya..nak carik lauk2 utk d masak...mmg cekik darah betui pasar ni...tp nak bt mcm mn..tak beli tak mkn la aku..smpai je kat rmh aku tnp blengah lg..cheewah telah buat masakan kegemaran aku..IKAN SIAKAP STIM..hubby pun tompang sekaki nak bakar ikan la konon...perut mmg dah lapar banget ni..hi3..


Jom tgk hasilnya...

ikan yg tgh di stim...tp my hubby nak jgk amik gmbr ini ikan..

hasilnya...npk tak petai kat sblh tu??itu aku pny favorite...

my hubby yg nak sgt bposing dpn mknn ni...perut aku dah lapar ni..

Dan..akhirnya..hasil penilaian hubby aku..aku hny dpt 95% je...chait...aku tny dia nape tak full mark?dia jwb sbb ade bnd yg kureng..antaranya adalah:
a) Air tak hidang
b) Air celup tangan tak ade
c) Meja mkn tak kemas

Kuang..kuang..kuang...sabo je la....


Yang ni lak ci comey loteh aku...tringin lak nak naik stroller...kepingin sbb lama tak naik...dia ngantuk sbnrnya ni...tgk la..kwn2 karib dia pun ade...k.nyu dan mama ooh..


ick yg tgh tangkap lentok

smpat senyum w.pun ngantuk..aku tarik je k.nyu dia marah...

smbil tgk tv smpat lg nak posing..

ick yg suka kawal remote control...

ick tgh tgk tv smbil main dgn kak nyet...

No comments: