8.3.08

5hari di PENANG

Semalam aku baru sampai rmh setelah 5hari bkampung kat penang..bkn bkempen tau..tp menjalankan tugas sebagai penjawat awam...bab keje tu mcm biasa la..tp ape yg aku nak citer ni bkn bkaitan dgn keje aku...tp nak citer sape aku jmp...tak sangka lak..aku k penang tu dpt tgk scr real artis n org kenamaan...kat epot, ms nak check in..aku tnampak bob af..tak minat sgt pun..jd bt dek je la..ms smpai kat hotel, aku n kwn2 dpt tau yg PM n isteri menginap kat hotel tu..datuk siti pun ade..mmg suka la..tp kami tak smpat nak tgk beliau..hny Datin Seri je aku n kwn2 dpt tgk...antara yg aku dpt tgk scr real ms kat hotel Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussien n isteri, Senator Datuk Jins Samsudin..smart betui dia..bekas MB Selangor yg lalu..ms ni kat kedai mkn mee udang...dan ms kat epot ms nak check in balik skali lagi jmp artis..kali ni jmp Datuk Jalaluddin Hassan..tp sygnya semua tu tak sempat nak ambik gmbr...bkn ape..rs segan..malu nak snap gmbr dorg..aku tak reti nak p gedik2 bgtau dorg yg aku nak bgambar dgn dorg...dan dng itu..melepas la aku..w.pun tak de bukti nak aku tunjukkan tp aku ttp enjoy o.sation aku k penang kali ni...

Aku tau hotel tu tak de la bagus sgt..pkerja2 hotel tu mmg tak friendly lgsg..suka marah2..mgkn DKK..sbb tu prangai mcm tu..besar kpala la mentang2 org vvip dtg menginap kat situ..menyampah betui..hrp2 ln kali kitaorg tak tido kat situ lg..p rah..

2 comments:

Anonymous said...

DKK tu menda

Intan Sharina said...

darah keturunan keling...syyyy