31.3.08

Hari Ini..Semalam..Kemarin...

Badan rs nak demam..mata letih mcm tak nak bukak je pg td..tp kn jugak kuatkan semangat dtg opis..satu minggu aku tak jejakkan kaki aku kt opis ni..rindu plk rsnya..auwww...tak kose aku nak rindukan opis ni..rindukan yg tersayang lg baguih...
********************************
Aku smpai rmh ari jumaat ari tu lg, tp tak sempat nak hapdet sbb tsgt bz nak mampuih...sabtu dgn ahad rmh aku penuh dgn tetamu...sabtu mlm fam tam mai rmh..ahad t.hari lak spupu aku yg dok klate mai rmh lak..syok jgk skali skala rmh ada tetamu..
*******************************
Sabtu aritu aku,hubby n si kecik ick g jenjalan kat alamanda je..niat tu nak borong brg keperluan rumah utk satu bln..mmg tcapai pun..tp bnd yg aku tak rancang telah aku bt...aku p restkan bdn..dgn p bt urutan tapak kaki..refleksologi..mmg sgt sedap org cina tu urut..kiranya aku sgt bpuas ati la..gmbr ade, tp nnti aku upload k coz ada sket mslh yg tak dpt dielakkan...
*******************************
Sepanjang aku dok klantan..bdn aku hari makin hari chubby..nak bt mcm mn kan..org sana awai2 pg dah sarapan nasik..aku lak bkn jenis mkn nasik awai2 pg..pg ptg siang malam d hidangkan dgn mknn yg berat2..nak tak nak mmg kn mkn..cm kn ambik dlm kuantiti yg sket je la..seksa bdn aku..br niat nak bdiet..nak la kurus skit..tp mcm tak de hrpn je...
*******************************
Dan..ari ni sgt mengantok..rehat kat rmh tak tcover2 lg ni...mai opis pun tak dapek nak brehat gak..jap g 2.30 ada meeting la plk...alahai...
*******************************
Arini aku sgt hepi sbb azam aku dah tercapai..azam utk byq semua hutang c.card dah aku laksanakan.lps ni mmg rs mcm dah btaubat tak mau gn dah c.card tu..rs mcm along no.2 la plk..klu dah tdesak dan tak de punca lain br nak gn..tu pun mmg dah kn berhati2..tak mo pisang bbuah 2x..bkn ape..hutang c.card ni jenis tak pandai nak bkurang(kata abah ick)..lg btambah ade la...dan jln yg tbaik adalah byq semua dan tak pyh guna dah...

4 comments:

Anonymous said...

mmg tul tu ciqtan, aku pn nt ble da dpt EPF, nk settle c.card gak, pastu nk la simpan ckit2 utk ms depan..nmpknya kena la kita berjimat lepas ni ek

Anonymous said...

harap2 mcm tu la ciq na..aku lebih rela tak de duit dr dok pikir htg c.card yg makin hari makin btambah..at least dapat gaji ble la simpan sket2..

jorazu.ziq said...

naper skrg ni intan selalu migrain.. drh tinggi naik ker? sblum ni tak pernak dgr intan kna migrain... sabarlah... mkn pondstan msti baik punyer..

Anonymous said...

hihi..tu la..br jd maigrain la plk...mgkn stress o.station kerap kot