30.4.08

bicara tentang anak kesayangan


ni style baru ick..bila nak bgambar mst kecikkan mata

tgk melayan karenah ibu

Ish2..malas betul aku nak hapdet ini blog...tak tau naper..klu dulu ye ye je hari2 xcited nak hapdet...pkembangan ttg aku..tak de ape2 yg menarik pun hihihi...mgu dpn 5 smpai 8 Mei ni aku kena lg skali p o.station kat sarawak..kali ni kat saratok plk..mcm tak menarik je nak pegi sbnrnya..tpt tak best..tp nak bt mcm mn la kan..mmg dah dlm program tahunan..mmg kena abih kan jgk..cuma lmbt dgn cepat je...


tgh dok belek jari kaki

Hotel yg kami nak menginap ni, tsgt la murah..cuma RM88 tp bkongsi 3org..rs2 muat tak???Ahad ni jgk tok acik ick dtg mrh aku..mcm biasa..bila aku o.station, acik mst datang mengasuh ick sbb mak aku tak larat nak jg klu aku tak de...

ni hasil tunjuk ajar tok acik...

kisah anak n abah

Cerita pasai ick ni..ick la ni dah cerdik..ceh..puji anak sendiri..ye la kan..klu ibu dgn abah tak puji sape lg nak puji kan...kenakalan dia usah dikenang..abah dgn ick hari2 bgaduh..tp ick ni suka melawan abah dia..nasib baik dia tak melawan aku..tu la akibatnya muka anak n abah sejibik sm..kdg2 si abah jeles dgn aku sbb ci anak jarang nak melawan aku..jarang pukul aku..dtg cium aku hari2 ade la...klu ci abah..mmg hari2 la kn pukul..dgn sikat, dgn tgn dia yg montok, dgn bantai bucuk dia pun jd keje..dan smlm yg terbaru dia angkat basikal pukul abah dia...ni dah kes dera ni...hari2 si anak kena pukul dgn si abah sbb melawan..si anak datang kat ibu dgn muka yg "sebek"..air mata tak keluar pun..mmm..tak lm pun "sebek" dia..pastu bila dh ok..buat perangai balik..mcm tu la hari2..

jari yg menjadi pengganti botoi nenen

tak puas terlentang..meniarap plk

buat muka sedih la plk

p/s: anak selalunya menghiburkan hati kita bila kita rs kesunyian..nakal mcm mn skali pun ick ni...dia ttp baik di mata ibu dan abah...

1 comment:

Ditaur said...
This comment has been removed by a blog administrator.