1.8.08

atai bu kesygn ayie

aku nak citer sket pasai anak lelaki aku sorg ni...bdk ni dia sgt la tak ble nak berenggang dgn ATAI BU dia..(bantai bucuk)..klu dia ralit main k..mmg dia tlupa kejap dgn ATAI BU..tp bila dia dok sj2 mula la.."atai bu ana?atai bu?atai bu ana??"keliling rmh dia pusing cari..bwh bantal..bwh tilam..semua dia selongkar..klu aku tnampak mmg aku tunjuk la kat dia.."ni apa ick?terus dai kata naaaa.."....dia terus dtg ambik ATAI BU tu..dia cium2 kat bucu pastu terus dia bg aku cium ATAI BU dia smbil dia kebam mulut..kononnya dia geram dgn bau ATAI BU tu...

aku pn suka jgk cium ATAI BU dia..hehehe..dlm satu hari klu aku tak dpt hidu,cium2 ATAI BU mmg tak sah..

dulu ATAI BU tu ada sarung..tp skrg dia dah tak nak sarung..mungkin bau dia tak menyengat kot..tinggal la bantai tu bogel2..kabu pun dah kecut..ke mana dia pegi mst berkepit je dgn ATAI BU tu..tak ble lepas lgsg...

No comments: