26.10.08

sabtu..ahad..isnin..


cuti 3 hari sgt bermakna bg aku..time cuti ni la aku dpt luangkan masa sepenuhnya utk suami tercinta dan anak tersayang..(jiwang plk ayat aku kali nih)
sabtu adalah hari aku mengemas rmh,masak makan utk family aku..mak aku balik kg, jd tinggai la kami 3 beranak jer..

sabtu jgk hari aku prepare brg utk adik ick yg bakal lahir tak lm lg..segala baju ick yg kecik2 dulu,tilam ick ms dia tido kecik2,kain barut, kain bedong, napkin, sarung tgn/kaki,selimut,cawat semua aku dah cuci..cuma tak lipat jer lg..bz ma..yg patut aku beli tambah cuma towel,pampers pastu baju dlm 2/3 pasang mcm tu..kesian lak asik kn pakai bj bekas abg jer kan..

ahad adalah hari jln2 cari mkn kat rmh najwa..thanks najwa, sbb jemput kitaorg pegi rmh..tbyg2 lg k.intan mkn choc chip!sedap ooo..

isnin kemungkinan besar aku nak kn pegi t.malim..ambik mak tok ick..

ape2 pun..cuti mcm ni la yg aku tertunggu2..ms terisi dgn sebaiknya!

alangkah indahnya klu hari2 mcm ni kan..tenteram jer hidup ni!

2 comments:

najwa sarah alias said...

saya nk mkan choc chip k.intan plak.. kuikuikui~

Anonymous said...

eeeeikkkkkksss..asyik mkn je..xde boring ker? hehehehehe