13.10.08

gambar-gambar semasa berada di sabah


bersama keluarga tersayang lps solat raya..

ick yg tak ble berenggang dgn abah

abah ick bersama abg2 n anak buah tersayang

tok imam tecik!

gmbr kat one borneo..gmbr aku tak der sbb aku tak der mood nak bgambar

gigi anak aku npk 2btg jer..mn yg lain?????



ni lak gmbr kat sekitar hot spring "poring-poring"..ick ms ni bapak punya aktif..mmg menguji kesbrn aku..abah ick pun dah marah2 kat aku sbb muncung jer mulut aku bila smpai kat cni..mn taknya..spnjang ick kat cni..dia tgk sepupu2 dia berlari sana cni..dia pun nask ikut gak..aku risau bkn aper..tkt terjatuh jer..dah la kwsn ni berbatu2 n byk tangga!






yg ni..antara gmbr2 kat kkia..ms ni dah nak bertolak balik semenanjung..gumbira hati ku tak terkata!

sblm cek in..smpat lg bposing

ick yg sgt suka tgk kapal terbang..



cute jer cr dia pandang luar ms ni..suka aku tgk..ick tak mo pakai tali pinggang..mmg kn peluk la dia ms nak naik n mendarat..


bila dah letih..tlentok je la..ms ni ick tak brp sihat..demam n selsema..

1 comment:

najwa sarah alias said...

gmbar ick pkai tuala tuh mcm pompuan arrr k.intan.. comey