15.10.08

hero aku yang kurang sehat

anak aku sejak keblkgn ni tak suka makan la..aku tak tau knp..

mmg la dia kurang sihat sejak balik dr sabah aritu..demam mmg dah ok..cuma tinggal batuk n selsema sket2..smlm lak..ajak mkn dia lgsg tak nak..moody jer aku tgk dia..aku sengaja suap appeton utk dia supaya selera mkn dia terbuka..ms mkn ubat tu ok lg..skali lps salin baju pakai baju tido, dia terus muntah..byk lak tu..ci abah jd mangsa sbb muntah anak kena betul2 kat perut abah..lps muntah tu la br dia ceria balik..tp still tak mo mkn..

esok aku nak cuba bgtau kat nurse pasai ick ni..risau gak aku..tp yg dia nak,mkn aiskrim,waffer jer..nasik,roti..lgsg dia tak pandang...risaunya aku klu2 berat dia susut
kali ni..

2 comments:

najwa sarah alias said...

ick sakit aper k.intan?

Anonymous said...

ick sihat..cuma batuk n selsema sket jer..skrg dah beransur pulih..