4.11.08

hati sudah risau

macam2 dok bermain kat kepala aku ni..abah ick ader mslh k?hanset tercicir k?hanset hilang k?klu hilang, tak kan aku col, hanset tu ble berdering????arrrghhh..
semuanya negatif aper yg aku fikir..klu dia ada sakit, mst kwn2 dia akan contact aku..tp mcm mn dorg nak contact?dorg bkn tau no hanset aku...kok ye pun, abah ick nape tak col aku gn tlfn hotel????

(itu la ayat yg dok bermain dlm fikiran aku sejak ptg td lps aku balik keje jam 5ptg smpai la hampir kui 11mlm!)

risau betui aku..tak tau la brp miscol yg ada kat hanset abah ick..berapa mesej yg aku antar pun aku tak pasti..tp mmg byk la..org klu susah ati mmg mcm tu kan..tak ingat ape dah..ada no hanset bos abah ick, tp aku tak berani nak col sbb tkt mengganggu..

akhirnya hampir kui 11 td, terjawab sudah persoalan aku..abah ick col aku gn hanset kwn dia..mmg sah hanset dia tercicir kat ladang..mmmm..mmg aku dah agak bnd ni berlaku, tp aku masih tak ble senang ati nak duduk selagi abah ick tak col aku..mmg dah lumrah sifat aku mcm ni kot..suka susah ati w.pun sesuatu bnd tu aku dah ble agak..

No comments: