23.2.09

aku dan adam

kejap je masa berlalu..pejam celik,pejam celik dah esok ari terakhir aku lalui tempoh berpantang..byk kenangan sebenarnya yg aku lalui..ada rs teruja, best, sedih, kecik ati pun ada gak..

tapi yg penting sepanjang tempoh tu anak aku sihat..w.pun kn jaundis, tp tak la berlarutan lama sgt..alhamdulillah..cuma aku jer penah skali tu demam..bkn sebab tak berpantang makan, tp sebab bengkak susu yg teruk..sakit nak mampuih! p klinik, doc bg ubat demam n antibiotik..balik tu aku terus mkn ubat n menyusu adam..tak sampai sejam terus demam tu hilang..sihat terus..mcm berlakon je aku ni..ada gak skali tu mlm aku rs lenguh2 bdn n bengkak susu..terasa mcm nak demam tp tak demam..elok abah ick urut je, terus semua tu hilang..sekelip mata jer..pelik bin ajaib!

tak cukup tido waktu mlm tu biasa la..dah lumrah ibu beranak kecik kan..ada sj nak kn bt..menyusu anak, tukar lampin dia..ape2 pun aku hepi sgt lalui semua ni sbb bkn mudah kan..selang beberapa thn plk la br nak merasa lg..

beberapa jam selepas dilahirkan...

teruja aku saat ni bila bergelar ibu kpd 2 org anak

adam kat bwh lampu sbb jaundis

part yg sedih n kecik ati tu..hehehe..ye la..aku tension sbb mkn lauk yg sm jer..hehehe..kecik ati sbb tak dpt mkn..lps ni nak hentam mkn pun tak ble jgk..nk kn tgk jgk ukuran bdn aku ni..hahaha..
abg dgn adik..

1 comment:

@e_da said...

comelnya baby.. geram tgk... salam kenal yerr...