3.3.09

cuti n shopping

cuti 2 hari lepas mmg terisi dgn sepenuhnya!

ari sabtu antar mak n acik p pudu..

lepas tu terus kami anak beranak p midvalley..tujuannya aku nak beli bedak muka aku yg dah nak abih..aku teringin sgt nak merasa pakai bedak jenama MAC..w.pun mahai sket, aku nak gak cuba sekali dlm seumur hidup aku!hahaha..aku tgk kakak n k.ngah aku pakai cantik jer..aku pun teringin gak..hehehehe..dah alang2 smpai sana aku shopping lagi handbeg n purse..mmg agak pokai bln ni,tp nafsu mengatasi segala2nya..hehehe..abah ick belanja mkn kat SR..nk meraikan hari pelepasan aku katanya..thanx cyg..(npknya gemuk plk la aku lps nih!)

ari ahadnya plk aku ikut skali abah ick pegi tgk rmh kami kat semenyih..rumah pun tak basuh lg sebenarnya..aku lepak kat dlm bilik dpn sementara menunggu abah ick jd tukang yg tak bertauliah..(mgu dpn nak pegi lg..rsnya ble siap semua klu tak der ape2 mslh)..ati ni dah tergedik2 nak pindah masuk rumah sendiri..

dan...

kemarin pun abah ick EL..tayar keta pancit dong..dah alang2 cuti, aku ajak dia pegi nilai..sj jenjalan kat sana..boring ma dok terperap kat rumah je..

kesimpulannya..klu la hari2 dapat berkumpul anak beranak kan best..ble keluaq berjalan tiap2 ari...wakakaka

No comments: