17.3.09

outstation

arrrrrgghhhh....nak tak nak mmg aku tak ble mengelak

lambat laun mmg kn o.station jgk cuma lambat dgn cepat jer..

kali ni aku kena pegi kelantan..negeri kelahiran ciqna ku cayang..hahahaha..jom ciqna,pegi dgn aku! :p

arini kat opis aku dah print ape yg patut nak bwk pegi sana..semangat la plk..huhuhuhuhuhu..aku frust sgt2 sbb naj dgn ewa tak dpt join!aku dah tak der geng nak jln2!

terkenang la plk zaman o.station skali dgn k.zura n ciqna!
p/s:aku heran la..stiap kli dkt2 Hari Keputeraan Sultan Kelantan, mesti aku kn pegi kelantan!hahaha..secara tak langsung dpt la aku tgk pintu gerbang yg di hias indah!

ibu cyg ick dgn adam

ick dok bertaici!

tunjuk ape tu abg???

adam yg bucuk

adam nak mandi!
psssssttt..now adam dah botak!huhuhu...comot!

1 comment:

@e_da said...

comel adam menganga mulut tu...