23.4.09

1thn 8bln

ahad ni aku comfirm pindah rumah baru..berjiran ngan ciqna..terdetik jgk rs kat ati ni tak best..tp nak bt mcm mn..rmh sendiri..kn la pindah gak..w.pun rmh yg aku dok skrg ni kuarters, tp byk kenangan terindah yg aku lalui..selain dr puchong..

genap la 1thn 8 bln aku dok kuarters ni..huhuhuhu..sedihnya nak pindah..bkn ape tau, klu dok cni kui 7.40 keluar rmh pun dan lg nak punch card kui 8..tp rmh br ni tak tau la nak kuar rmh kui brp..aku dah la liat bgn pg!

kemarin lps balik dr keje aku col lori sewa..harganya ble tahan la jgk..lori 5tan termasuk 3org pekerja RM370..bg aku dah murah la tu klu nk banding dgn harga lori sewa yg melayu punya..

call tmnet pun tak dpt...asyik robot je yg bckp..tenet org tu la nak kn pasang awal2..kang tenet tak dpt kat rmh baru, mau muncung sedepa! yg astro lak aku ingat nak terminate yg ni n nak apply yg baru coz pasang yg baru lebih murah dr pasang semula yg dh ada ni..

barang2 pun dah packing..tp ttp jgk npk byk yg tak settle lg..huh..penat ni..stor nak kn punggah..baju lm2 yg dah tak pakai nak kn buang jgk..malas la aku nak menyemak dlm stor rmh baru nnti..

rmh tu pun satu hal..tak cuci pun lg..sabtu ni br nak cuci..entah sempat k tak..ahad tu aku booking kat cina lori tu kui 10pg..risau tul aku tkt tak sempat nak mengemas..

arrrrggggg...bizi bizi bizi..

kat opis bz dok bt report..kat rmh bizi dgn anak2, packing brg2..lepaih ni mau aku pengsan tak bgn 1 hari!

No comments: