1.4.09

aloooooo

mgu ni aku bz yg amat2 sgt..tak sempat nak buka blog lgsg..

sepanjang seminggu aku kat kelantan, keadaan aku ok2 je..hehehe..dpt pegi jln2 kat wakaf che yeh, pasar siti khatijah, tgk baju batik kat jln PCB, mkn nasik dagang bwh pokok ceri, makan nasik gulai kawah kat pasir puteh, n dapat bwk balik keropok sampai sekotak besar..rs best plk kali ni pegi kelantan..tak boring mcm sebelum2 nih..

semalam internet kat opis ni down! tension je semua org..dan smlm dpt mkn free sbb ada meeting n jamuan perpisahan sempena kenaikan pangkat pegawai kat tempat aku..

arini pun rsnya mkn free lg sbb ade meeting KMK..yahooo...mkn sj!

eeeeiiii..bwh mata aku dah ada gelung hitam!hahahaha..npk sgt aku ni tak cukup tidoq!adam kerap bjaga mlm..lapar susu je memanjang..ick plk tak berapa nak lena tido sbb selsema n batuk..la ni kami 4 beranak selsema...mak aku je yg tak de ape2...hihihi

No comments: