4.5.09

letih tak abih lagi

dua beradik yang hari2 bucuk masyam!
walaupun dah masuk seminggu aku berpindah ke rumah baru..mengemas pun kira byk yg dah settle tinggai barang2 yg tak penting je dlm kotak tp tu la letih dari ari tu tak abih lg..sakit badan, lenguh pinggang, sakit kepala..

coti 3 hari mcm tak coti je aku rs..tak rehat pun aku ni..anak2 dgn abah dia je yg rehat byk..hehe..aku tak sempat nak letak montot lgsg..ada sj bnd nak kn bt..ni la penangan tak mau anak pompuan! rs kan! mengemas la aku sorg2! yang nak bt semaknya 3org! yg nak mengemas sorg2 aku je! eeeeee lm2 ble kn heart attact!

pssstt..psssttt..semalam aku pegi servey kedai aircond n hgnya kira murah la pd firasat aku..hehehe..katanya cina tu ptg ni nak dtg pasang..uiii.masuk rmh baru duit keluaq mcm ngan ayaq!..bknnya apa, aku ni tak tahan panas la..rs bahang semacam je klu tidoq mlm2..hehehehe..sblm ni dok rmh apartment mlm2 tido ble buka tingkap..kali ni jgn harap la..kui 7 dah tutup semua pintu n tingkap..tkt nyamuk! hehehehe

No comments: