10.6.09

aku masih penat!

salam..

hehe..tak selalu aku nak bg salam sblm taip kat sini tau..kira hari ni aku ada baik sket la..mood tgh ok ni..jgn ada yg ganggu aku lepas nih!

lenguh2 badan..serabut kepala otak, kaki tangan tak dan nak berehat..ni la bahasa badan yang aku ble katakan selagi kenduri kawen abg aku tak selesai lg..

jumaat mlm lepas dah selamat nikah dah..kenduri sebelah pengantin pompuan dah settle..tinggai kat kedah je 13hb ni..esok aku dah nak bertolak bersama family aku n pengantin lelaki(abg aku ler) balik kedah..

byk lagi yg nak kn settle kat rmh tu...dulu aku kawen aku kelam kabut..kali ni abg aku kawen pun aku kn kelam kabut gak..lepas kenduri ni baru la ble tarik nafas lega..mak aku pun dah ble goyang kaki dah sbb anak2 dia dah selamat kawen..tinggai nak tambah cucu je lg..mujur la 2 beradik je aku ni..klu 20 bradik, mau kepala kat bwh, kaki naik atas!..hehehe

p/s: gambar tak dpt nak upload buat ms ni..tenet prob la kat opis aku nih! lain hari ye..hihi

No comments: