28.6.09

puncanya, sakit perut

curik2 beronline kat rumah sblm en.musa mai kongker ini pc!

arini klu nak ikutkan aku punya mak sedara nak dtg rumah sbb next week aku dah nak o.station kat perak seminggu, diikuti sabah jgk seminggu..selang seminggu lg lak ke kedah lak..mmg letih tahap max la nih..

melalut la plk! sbnrnya aku nak cerita pasai mak sedara aku tuh! apa da..

kita hanya merancang, Allah yg menentukan..kemarin lebih kurang kui 3 ptg lebih aku dpt panggilan emergency dr acik suruh aku col ambulan sbb mak sedara aku (cikja) sakit perut sgt2 dan tak ble bangun..1st time aku col ambulans..menggigil!

di pendekkan citer, semua prosedur doctor dah jalankan, tp masih tak dpt punca sebenar sakit perut cikja tu! doc bt keputusan dgn persetujuan ahli keluarga, cikja kena di bedah arini..ahad..dia start masuk bilik bedah kui 2 ptg td, tp smpai sekarang aku tak dgr apa2 perkembangan pasai cikja! risaunya aku..selang setengah jam mesti aku col acik, kakak, cu bertanyakan perkembangan..tp masih tak dak jwpn yg ble meyakinkan..depa cuma kata..tak keluaq lg dr bilik bedah..la ni dah pukui 9.46 mlm! tp still tak dpt berita apa2..

tp td sebelum bedah, nurse ada inform acik yg cikja ni ada penyakit penat, jdnya, lepas je pembedahan selesai, dorg akan hantar cikja ke ICU!..

huh! aku kat cni dgn mak hanya mampu berdoa dan sedekahkan bacaan surah yassin!

hati aku tak tenang buat ms sekarang! macam mn aku nak o.station ni klu ati tak tenteram????bkn susah ati sbb tak dak sapa nak jg anak aku, tp susah ati klu2 ada benda2 yg tak elok berlaku kat cikja! :( :(

1 comment:

ciqna said...

sabaq je la ciqtan, mudah2an ciqja sihat n cepat pulang