31.12.10

tak lama lagi



( sorry, gmbr ni dah lm sbnrnya, tp aku publish la ni sbb time aku update blog ni, adam tgh pakai baju ini ok)

salam,

tinggal beberapa jam saja lagi kita nak tempuh tahun baru, TAHUN 2011..

umur makin meningkat dari hari ke hari..org lain dah nak masuk umur baru, aku baru nak merasa umur baru aku ni..baru 4 hari aku lalui umur 28 tahun!! hahahaha..

aku tak dak nak berazam apa2 utk tahun 2011 na sbb yg tahun 2010 pun tak tentu hala p mana!!!jauh terpesong!

yang aku harapkan utk tahun baru ni:

1) rezeki yang halal melimpah ruah!

2) mintak2 la tak byk out station kali nih! kesian kat anak2 asyik kena tinggai every month!

3) klu ble dah tak mau adam kena asthma lagi!! cukup2 la sengsara dia tu..huhu..sedih aku

4) setakat tu saja yang aku terpikiaq! nnti klu aku ingat, aku tambah okey!!!

No comments: