7.11.07

Jamuan Makan Lagi

Makan lg ari ni..t.hari td p jamuan puspanita kementerian...siap ada sambutan besday lg...enjoy la skit2..tp kami ni tak de la nk xpose2...tak suke i...ble tahan la jgk mknn nya...aku ni bab melantak mmg no 1..tolak batu dgn kayu je...my husband mmg dah tak larat nak komen..katanya aku ni kuat mkn..keje aku..mkn..mkn..mkn je..tak de keje lain...tu yg gemuk gedempol...sabo jer la intan oii...mgu dpn la aku nak start diet..harap2 menjadi...

Esok Hari Deepavalli...mmm..boringnyer..tv tak siap2 lg smpai ke hari ni..jji mgu ni..tp mgu ni tak dgr kabar lgpun...my husband lak nak keluar dgn member poli dia ms kat KK dulu..ape aku nak bt erk...tak pe..tak pe..keje rmh byk yg aku kn settle kan...cuci baju, mop lantai...main dgn si musa junior, mcm2 lg la..

No comments: