14.11.07

Tak Dak Qeja

Smlm, aku tlah slmt mbwk adik2 mak aku jenjalan kat area putrajaya ni...suka sgt depa...ye la...kat rmh sgt la boring...tp tu la...hjn renyai2 lak..so, tak dpt la nak bgambar..yg aku dpt bwk kot area presint 10 kediaman rasmi PM, masjid putra, area presint 2 hingga 4, jambatan wawasan, pastu kdiaman rasmi TPM...tak pe..mgkn jumaat mlm nak dtg lg sbb ble bkelah kat dataran putra...smbil mkn2 apa yg patut..mkn lg....tak abih2...bila nak diet ni????biasa la kan..hujan perut mst vibrate pny...so, aku dgn suka hatinya telah p tmn warisan ptanian utk beli ais kacang, laicikang n apa lg klu bkn roti john...sedap..aku suka..roti dia mcm bsalut gitu...bkn mkn kat situ..tp tapau...roit tu tak dak sape pn yg hingin..jd aku dgn jayanya mkn sorg2...ick tmpg mkn skit je...yg panjang lak tu..penat jgk nak abih..tp dh nama pn kaki mkn..mst dpt abih punya...aiii...apa la nak jd dgn aku ni hah????my hsbn kat rmh tak larat nak bleter...ayat yg dia sll gn..."tak kenyang2 lg k ni bb"..hehehe...sabo je...bkn tak kenyang..tp dh kaki mkn..nak bt mcm mn kan..kan..kan...

Ick plk smlm..mcm2 hal dgn dia...dah la nak u'u tak ble...ibu ambik pun dia tak mau..yg dia nak tok acik dia jgk...aku ada suap ubat utk ick u'u dgn mudah...nasib baik la ick ni suka mkn ubat..mkn ubat mcm mkn ais krim..lps tu br ble u'u..br tak bt prangai sgt...






ha, ni la pmandangan dr rmh aku..kat balkoni...tak gayat pun..cheeewah...ms ni dok pujuk ick jgn nangis..tmn pmainan kat bwh tu ler yg ick sll turun main dgn abah dia...




ni la hero macho yg tgh cr tpt baek punya utk dia u'u...smpai getar bdn ms dok teran..tu pun bkn bjaya lg...sian...

kononnya nak bgaya ats basikal..tp kurang m'jadi.

ni br ok..tp tlebih kangkang la plk...bkn ape..sbb..basikal tu makin lm makin bjalan..

ick ssh nak bjln bila ada stoking gergasi kat kaki dia...hehehe..tak ble lps dgn bantai bucuk dia lgsg...stoking tu sbnr nya stoking abah yg dah basuh tau...bkn tak basuh lg...

2 comments:

qassam said...

mmg mu xdok keje..tgk la tu, ick dok tgh teran u'u pn mu snap gmbq gak..cian dia..

Intan Sharina said...

hik..hik..aku kan ibu ranggi...zaman moden mmg mcm tu...