13.11.07

Lagi-Lagi Outstation

Pg ni skali lg my darling kn terbang ke Alor Star...membujang sehari lg la aku kali ni npk gayanya...nasib baik tak lm..esk je dah nak balik...bt keje ape la sat sgt ni...bbaloi k x, tak tahu la aku...dan k nak semak semua?????ntoh...

Mlm ni lak xtvt aku nak bwk mak n mak2 menakan mai ronda2 kat putrajaya..dorg nak tgk keindahan putrajaya di waktu mlm...layaaaannnn...aku kan pemandu pelancongnya...aku la tpt tumpuan warga-warga Kedah bila dorg turun ke sini...bln dpn pun rsnya ada satu trip lg dr Kedah nak mai rmh aku kot...ape2 pun tungguuuuu.....

Semalam, tak tau nape dgn perangai anak aku sorg ni...dia gurau ngan aku siap gelak mengilai lg...yg bestnya..ick ni mcm sedar je SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU...aku yg ble kata mcm tu bknnnya ape, dia dah bjaya mencium kaki ku yg cantik ni dan terus gigit...auwww....bl aku acah2 dia, terus dia ketawa...sayang anak ibu dan abah Alif Iskandar....


ick yg cuba nak gigit tp belum bjaya...gelak sbb tgk ibu dia geli2..

sedang nak gigit..hmpir bjaya...ibu sngaja biarkan...

ya..sudah berjaya..lg kuat gelak dia...aku pn jd nak gelak sm bl dgr suara dia gelak....kah..kah..kah...tak sakit pun..cuma geli...
Yang ini lak telatah ick ms di dukung senior dia...mcm2 mimik muka yg dia bt...hehehe...makin bsr mcm2 dia tunjuk skit demi skit perubahan diri dia yg bt ibu ngan abah sll ketawa dan bangga dgn perangai dan sikap ick...
br menang acara ape ni???siap tgk cermin lg encem ke tak aku ni kata ick...(sila abaikan seluar dan baju yg bgantungan di blkg pintu itu ye)
mcm geram kat ibu je smpai kebam mulut tu...
yg ni paling aku suka...kebam mulut sambil ushar abah dia...lucu betui..

1 comment:

Ezzedin Al-Qassam's said...

sabaq ciqtan..laki mu bkn p lm pn, sllu mu yg tinggai dia,lama lak tu..skg turn dia lak..amik ko...

ai siap pesan lak tu suh abaikan baju nga sluaq blkg pintu, lain kali kemas dlu...rosak gmbr ick..kuang..kuang...kuang