5.12.07

Sensitif

Pg ni dtg opis rs tak best je..sblm2 ni pun tak best gak...aku tak pasti sm ada aku kah yg sensitif, aku kah yg mulut laser sgt atau ape..dorg ni mcm dah tak ble melawak...mudah terasa..dulu tak mcm ni pun...sejak kebelakangan ni je...dulu, ada sorg br masuk opis aku mmg sensitif bebenor..kita melawak..dia lak terasa ati smpai ble citer2 kat org lain...siap mengadu kat bos lagi tu...katanya kita ni tak hormat org tua la..itu la..ini la...kat kita tak nak terus terang..tp 2/3 ari lps ade lg sorg cpt terasa..moody ya amat...nak monopaus dah kot...mcm dah buang tabiat...malas dah aku nak melawak lps ni dgn org yg mcm tu...harap2 k.zura dgn ciq na tak bt perangai mcm tu lps ni..klu tak abih la aku..tak dak kawan...dulu laser jgk mulut aku..melawak pun tak bertapis jgk...tp ok je..ble gelak2 lagi...ntah la labu...mcm2 ada kat opis aku ni....ada yg kedekut ilmu...giler kuasa...ade yg suka cucuk2 bos...ade yg control macho..macho k???eee..tak kose aku nak puji dia tu...tu lelaki tu...prangai pun mcm pompuan...kalah kami yg pompuan kat cni....

No comments: