7.12.07

Gambar Ick

Baru sehari tak update blog rs mcm dah bersawang blog aku ni...kemarin, aku p buat pemeriksaan kesihatan kat dewan pjbt aku ni...fuiiyooo..berat aku naik mendadak..mn ble bgtau kat korang...yg pnting lps ni aku kn kurangkan mkn...org tu nasihat aku utk kurangkan mkn dan bykkan bt senaman...yg tu je kelemahan aku..yg lain ok..kira normal dgn susuk tubuh aku...chubby...dr dulu lg kn bleter dgn aku pun hubby tp nape la aku tak ambik kisah dgn semua tu ye???nyesal lak..patutnya kn sahut cabaran tu...eeee....

Pg ni lak aku tlupa yg aku pasang niat utk b'diet..aku p beli bihun goreng dgn ayam goreng...mmm..mcm mn nk kurus ni???

Semalam lak aku dgn hubby ke kedai baby "Manja Ku Baby Centre" kat area B.B. Bangi...harus la aku beli pampers, cawan minum ick dgn lotion dan sbgainya...smlm kan hujan satu hari tak bhenti...mak oiii...sejuk giler...tp tpaksa keluar gak klu tak mmg dah tak de pampers dah ick ni..nak bg pakai lampin mak tok dia tak larat nak tukar..klu biar bogel mst pancut mrata bdk ni...

Ni antara gmbar2 ick yg aku snap ms dia tgh tgk tv..khusyuk tak hingat dunia...ms ni citer gitu2 apek..ade kisah hantu..dia sgt tkt tp nak jgk tgu dpn tv..kejap2 mai peluk aku kot belakang..





aii...sexynya anak ibu ni...

dan ini jari ick yg kematu akibat kuat isap jari...
dan ick ni klu nak tau dia suka naik ats kusyen dgn sendiri..pastu suka dok kot hujung2 kusyen..yg risau aku la bb tkt dia tgolek kpala jatuh dulu...

No comments: