7.12.07

Ndui Ick

Ptg ni aku blk agak lewat skit coz my darling ambik keta...mmm...bcinta la nak tgu dia..lambat sgt..aku dah la tinggai sorg2 kat opis..tkt oo...tp bt2 tak tkt...pasang lagu kuat2..br kejap td aku col mak..mak bgtau yg ick jatuh ndui lg..lps jatuh pun dia mcm tkejut..diam sebentar..tp ick ni mmg dah bpengalaman dlm jatuh2 ndui2 ndui ni..jatuh katil pun dah 2x..tak heran la tu..hero ibu ni...ndui dia sudah patah..ala...dok agak dah..aku bkn ble tgk bnd br..smlm kan aku p kedai baby..sj la p survey ndui br...tgk mahai tak de la beli...agaknya ndui yg lm ni merajuk..jd..ptg ni tamat la riwayat kesan degil...lps ni ick aku nak cuba ajar tido tak de ndui..tp abah dia la..syg anak..nak jgk beli..tak rugi beli katanya..nnti adik dia ble naik...mmg la tak rugi kan..tp ick tu dah debab...bkn takat ndui..dok atas tgn ibu pun ble lenguh tgn ibu..

No comments: