10.12.07

Hari Coti Aku

Coti 2 hari aku tak de g mn2..hubby aku mcm biasa la tak abih2 dgn keje opis dia yg mengalahkan menteri kewangan tu...aku lak mcm biasa sibuk jd AMAH kat rmh aku sndiri..10 in 1 keje yg aku buat...lps je kemas rmh, mop lantai yg kotor takhingat dunia tu..aku pun tniat la jgk nak bt nasik ayam versi aku sendiri..tp tu la..bkubur je sbb mak aku mcm tak brp nak mkn nasik ayam ni..last skali aku buat nasik siam kegemaran mak aku itu...layan je la...hubby pun suka mkn w/pun pd mulanya merungut pedas..mcm bdk2 betui..klu ick yg merugut ble thn lagi kan..kan...

Mlm lak time we ols lyn SEHATI BERDANSA..best betui tarian dorg mgu ni..tarian bollywood...teruja betui aku nak tgk..lagu2nya pun ble thn gak la...tangkap lentok...

Hari Ahad rs mcm malas nak buat keje rmh..tak tido je..tp memandangkan ada hubby,mak dgn bdk kecik tu..jd tpaksa la aku gagahkan juga kudratku utk bgn msk dsbgnya..ewaaahhhh..bkn buat keje berat pun..malas2 aku pun aku smpat masak 4jenis lauk tau..t.harinya hubby aku p opis..blk awai lak tu..jji dgn aku nak blk kui 6ptg..mmm...berangan la..alasan dia sbb perut lapar..tak tahan nak mkn...nasib baik isteri dia rajin..masak siap dah...yg paling aku suka hubby bwk blk ROTI JOHN...yabedabedu...aku simpan roti tu utk mkn lwt2 skit sbb kekenyangan...lps Asar...zzzzz lena kami anak beranak...org kata tido lps Asar tak elok kan..ble nyanyuk..tp tu la..rs mengantuk..tido je la..tp mmg rs mcm nyanyuk skit...nyeh..nyeh...


ni la anak aku yg tido tnp ndui..sian...tringat zaman2 dia br lahir dulu...ha ciq na..aku pun ade baby gak....

buncitnya dier...klu ick da bsr mst dia malu kan..ape la ibu ick ni...

style mn la plk ni...mcm tension je...

ick dgn kak nyu kesayangan dia...kak nyu ni la kwn/teman ick hari2

dan semalam...ick dah pandai kayuh basikal dia..undur pun dah pandai..tp skit2 je...

No comments: