17.1.08

Blog..oh Blog

Eee...aku sgt gerun klu pkara sm blaku lg...td, blog aku hampir2 tak jd mcm blog dah..takmo..serik dah..kononnya nak bg lawa la..tp hampeh..biaq la mcm ni pun aku dah sgt suke..kagum dgn kejayaan aku...tkt silap aribulan jd kot lain...menyesal sungguh..nasib baik la dpt balik aku carik blog kesayangan aku ni..aku dah anggap blog ni sbhagian dr hidup aku..diari hidup aku..cite2 ttg anak aku..klu hilang blog ni mst kpala turun bawah pny ni...frust punya pasal...Lps ni klu nak godek2 biaq la btempat..serik banget dong...

Td lunch, aku dgn kwn2 opis dan lagi p alamanda utk nak mkn mcd..aku teringin bebenor nak mkn prosperity burger..sedap jgk..kira berbaloi la..mengenyangkan...ramai betui org..nasib baik kami smpai awal skit..klu tak mst lewat balik opis...dah aku ke mcd tu..aku beli la tapau bubur ayam utk anak aku yg ucuk tu...dia sgt suke itu bubur...

Ni antara gmbr ick ms dia tgk asyik melayan tv..rancangan anak-anakku...
tlg pejam mata k bila npk baju lm raga sblh tu..

2 comments:

sheeda said...

suka tgk gelagat ick ni. biar la xkenal pun. mata dia comel sgt. cm pakai celak.

Intan Sharina said...

hehe..tq..salam pkenalan...