16.1.08

Header Baru..Khas utk Ustaz

Hihihi..comey ngak aku pny header?renungan anak kecik aku yg penuh tajam..tajam k?hahahaha...aku tak pandai dlm nak edit2 blog aku ni bg lawa...klu stakat nak edit colour, nak edit tulisan..pastu nak penuhkan gmbar2 ni ble la skit2...tp klu nak lawan tokey ustaz agak berat la..ustaz dia main buyuk..beli software...tak aci ba...nnti mu ciq na...hubby aku pun terer jgk bt blog..tp kami tak main beli2 software ni..cm nak kn khatam lebih lg je..tgu la ustaz..bila kami dah ade lap top sndiri..akan kami lawan dgn ustaz...hihihihi..jgn mare ye...

Lg 1..sian kak zura kawan aku ni...blog dia dah tak menjadi..kbykkan gmbr yg dia syg dah ilang...insaf...tak pe..esok pg masuk opis cb lg k...

Wupss..dah 5.15..aku nak chow dulu la..anak aku mst tgh tgu ni...esok2 ade citer baru aku update blk...

2 comments:

Ezzedin Al-Qassam's said...

Salamz..
Tahniah kerana dapat buat blog yang lawa..jgk,"Usaha Tangga kejayaan"..so jangan jemu belajar yer..untuk pengentahuan ciqtan..kami x delah sampai beli software..x de duit mahai tau,yang kami guna hanya software cetak rompak yang berlambak2 dalam tenet n CD so, kami try n blaja godak2..insyallah kalau berusaha semua yang kita hajatkan akan berhasil..yang penting spend time je ckit..oklah cikna kim salam buat semua..Good luck wassalam

Intan Sharina said...

hihihi..sj je gurau...time kasih...