21.1.08

CuTi 2 HaRi AkU

Ni aku nak citer pasal hari coti aku yg 2 hari blalu..nak kata boring tak jgk..cm aku sndiri yg bad mood sesangat...sape yg dok dgn aku mst kena pny la tempias2 angin aku yg tak baik tu..bkn aku bt sndiri..tp scr semulajadi..mgkn bulan nak mengambang kot..hehehehe...

Coti aku hny dihabiskan masa bersama family dan menjadi amah sepanjang hari..sabtu tu, punya la awai aku bgn..kemas2 rmh lg tu...cuci baju..dlm kul8 semua dah siap..cuci calat...tsgt rajin aku ni...si anak dan bapak tido, jd senang la aku bt keje..aku sgt tak suka klu nak mengemas ada org kat kwsn aku nak kemas tu..rimas betui ba...jd bila semua org tido..aku la org yg sgt senang ati...t.hari lps masak lepak2 dulu tgk raja lawak astro...tak lawak pun..yg lawak aku tgk cm si pak tam dgn nabil tu je...yg lain semuanya hampeh...dorg bt lawak, dorg yg gelak sendiri...

Ahadnya pun mcm tu..tak de keje lg...rajin aku tahap gaban tau..sukenya i..ptg plk sj p melantak ABC kat warisan..aku ada p survey baju batik kat warisan tu..nak kata mahal tu tak jgk..tp memandangkan gaji lmbt lg..survey je la namanya..lps keluar dr warisan..kitaorg terus terjah presint 16 yg di katakan ada swimming pool..mmg betui la ada..byrn masuk utk dewasa Rm2 dan kanak2 RM1..ok set!ingat cuti mgu dpn nak bwk si kecik tu p mandi kat situ...
ibu dgn abah smpat lg bgambar dgn anak sblm pegi kijo

ick da mula nak pakai kopiah...


ick yg tsgt lapar susu...sejak aku beli susu dumex dugro ni..mmg suka betui dia minum...tambahan lak klu abah yg bt susu..mst abih dia minum..klu ibu bt mst tak abih..ape rahsianya??kata abah ick, hati kena ikhlas baru dia munum abih..adakah?

ke hulu ke hilir dgn bantai busuk kesyg dia...

tgk khusyuk tgk citer adi dan ayah..lalalalalala...seksi kan?

cak...
mata tgk tv, tp nak jgk bgaya bila bgambar...

No comments: