22.1.08

Stress

Khabar gembira bt aku dan yg sape2 mencarum dgn KWSP..dividen dah pun diumumkan iatu sebanyak 5.8%..jd, lps ni ble la aku dpt keluarkan duit aku tu..yahooo...dpt la aku byr balik htg org tu..sian dia...nak bg pinjam kat aku bgetar2 tgn..mst nyesal janji dgn aku..

T.hari td mcm smlm jgk..stress aku menjelma lg..nape la ble jd mcm ni..aku tak de la tension ape2..tp knp hati dgn fikiran aku rs tak tenteram je..my hubby rs dia ada bt salah dgn aku..tp aku kata dia bkn penyebab aku jd mcm ni...aku pun tarak tau nape aku jd mcm ni..sejak ari sabtu ari tu lg..hrp2 mlm ni tak jd mcm smlm..smlm, satu keje ape pun aku tak dpt nak bt..stressnya bkn kepalang..dasyatkan..ingat esk nk try p berurut la...mn tau ble rs tenang skit...sian ick dgn senior dia...

1 comment:

Anonymous said...

mai la ckit gambar ick..ni semua post kat dia...post la ckit kat abang punya blog plak..eeeee da usang da blog abg tu...