23.2.08

1st time berinternet kat rumah....

Hai..lm betui aku tak hapdet ini blog..rs rindu betui..smgu lebih rsnya..spanjang mgu lepas..aku kn o.station di sarawak..ptg td dlm kui 6.30 br sampai kat rumah...sbb tu la tak dpt nak pandang langsung blog ni..sblm btolak pun sibuk nya bkn kepalang...isnin ni masuk opis tak tau la mcm mn..report pun nak kena siapkan dlm ms 3hari..penat wooo...ni pun ambik kesempatan hapdet kat rumah..my hubby bg kabar gembira yg lap top kat rumah dah ble connect internet...best betui aku..sbb tu teruja betui nak tgk jenguk blog ni...tgu org streamyx mai rmh tak muncul2 pun lagi...dah seminggu lebih dah ni..hangin satu badan...
Esok or bila aku free aku akan hapdet balik..citer sepanjang aku berada di bumi kenyalang...pahit getir...semua aku n geng lalui...hihihi..gmbr pun ada byk nak masukkan ni..tgu isnin ni la ye..tu pun klu sempat ba...

No comments: