21.3.08

Kijo vs Anak vs Putri

Rs malas je nak bgn pg td...almaklum la..cuti kemarin penat terisi dgn keje2 rmh..ptg tu la p pudu ambik kakak n acik yg mai dr kedah...letih tu tak hilang pun lg...nak tak nak kn jgk mai opis...esok dah nak btolak ke kelantan..huhuhu..


Tak syiiiooookkkk...nak kn tinggal rmh smgu..si kecik pn mst rindu kat ibu..si abah pun mst rindu kat aku..hihihi..berat ati nak o.station bknnya ape..sbb dah la kn tinggai family..anak pun kecik..selang 2 mgu je kn tinggai...tp yg penting..citer putri yg terbuang aku tu..aku kn tinggai utk 5mlm..huhuhu..sedih banget sih..mst kangen gue dgn cerita itu...dah la makin lm makin syok..byk kejutan...eeee...tension okey...


Pastu lak..konsert af6 yg ptama pun aku tak dpt tgk..sbb mlm konsert tu la aku btolak k klantan..mmm..tak beshnya...tp nak bt mcm mn kan..bila aku fikir balik kata2 ni..(ibu ngan abah..p tija..ca'i duit, nak bela alif kan..kan..) terus aku jd smgt nak p o.station tu..adakah???ayat tu mmg menyentuh hati sanubari ku..auwww...ni mak aku la ni pny lirik...


bah..bah..cpt skit..ick dh lewat nak p tija dah ni...



hai..caya alif iskandar..caya nak p tija..
cium mulut skit..mmmuuuaaaahhhh..tgk la...pass ibu pun dia bedal je pakai...
ni gaya abah yg tgh bwk keta..mulut tu tgh kunyah goreng pisang
Moral of story:Aku sbnrnya nak tunjukkan kemeja baru utk abah yg ibu hadiah kan...hihihi..tp si anak lak yg teruja nak pakai..

2 comments:

shabiela said...

Dulu sheeda x penah tgk pon citer putri. Pas intan gtau dlm blog, cm best jer citer tu, balik umah try tgk. Mmg best giler. Smpai hr ni sheeda tgk. Hubby pon memula x tgk, skali tgk trus x prnah miss.. Mlm ni konsert tau.. he he he..

Intan Sharina said...

tu la pasal..tension btl la sbb tak dpt tgk konsert dgn 5 episod citer putri tu intan nak kn tinggai..huhu...bestkan citer tu..makin lama makin sedih..