19.3.08

Semuaaa org nak sambung coti

Jumaat ni, geng aku pakat nak coti belaka..ala..boring la aku jumaat ni..aku bkn tak nak coti..tp aku sgt sayang akan coti ku itu..rsnya klu cuti jumaat tak untung..sbb waktu rehatnya sgt panjang...jd..jumaat ni..boley bilang sj la pkataan yg keluar dr mulut aku tu ye...al maklum la..aku ni kan mulut suka pot pet pot pet dr pg smpai ptg..tp klu tak cukup korum mksdnya diam sj la mulut ku ini..huhuhu...
Sabtu mlm ni..aku n kwn2 mcm biasa la kn o.station..tp kali ni..tripnya adalah ke klate...tidonya kat klate..tp bt keje kat t.ganu..adakah????kali ni $ kn bwk byk skit sbb nak borong baju batik utk my lalink...sian dia..bj batik ada sehelai je..tu pun dah tak cantik..kelabu je warna dia...tu la..smlm..aku dah kena perli..dia ckp..cuba klu tak kawin lg..mst lama dah beli bj tu..ni dah kawin..dgr sebut dah byk kali..beli dak lg pun..hihihi..(tsipu2 malu la aku ni wei!!!!!)

1 comment:

Anonymous said...

sekali terkena da...hahaha...x pe musa, bibi mu da bli 2 helai baju batik khas utk suaminya..amik ko