2.4.08

Jom Layan Gambar...lalalalala

Ni gmbar sekitar aku n fam ms nak antar aku k KB...cdgn tu nak naik ERL tp mmandangkan hujan lebat (hujan rintik-rintik..air ombak-ombak) terus tak jadik..lagi pun si bucuk ada...tak kan nak bg dia kn ujan lak kan...berat je ati nak pegi..tp tpaksa..kerja kerana ALLAH..
si bucuk ni br bangun tido

3 beranak yg selalu ke hulu hilir bersama
abah dgn ick ms nak tgk aku masuk

ick tsgt hepi bl d dukung oleh abah kesygn
****************************************
Ni lak gmbr aku ms aku p urut refleksologi...mmg sgt sedap..sape nak cuba ble la..kat alamanda je..

urut ni klu dah cuba skali mst nak lagi sbb makin lm makin jd ketagih

****************************************
Ni lak sekitar d rumah aku pada ahad yg lepas
muncung yg tak menjadi

ini adik FARHAN...umo 18thn

ini AIMEN..umo 23thn

ini ick..1thn 9bln

ick dgn aimen a.k.a PAK UDA

No comments: