2.4.08

Kita Hanya Merancang...Allah Yg Menentukan

Now..aku tgh mengemas baju aku n ick utk balik kedah esok pg..dan lg tu nak bt entry memalam nih..hanya aku,ick,mak,n acik nak balik esok..abah ick tak dapat ikut coz dia ada keje yg perlu dibereskan..aku lak mmg keje dah siap..rs senang ati skit klu nak cuti pun...nak mintak maaf bbyk la kat kak zura coz aku tak dpt tolong dia bt report...
Tapi ape2 pun awl2 pg esok aku kn p opis dulu..nak isi borang cuti utk 2 hari..aku balik kejap je..ahad pg balik cni balik...Aisey..dah lm aku tak drive sorg2 balik kedah..lps kawin tak penah lg ni...harap2 selamat la semuanya...niat tu nak bg mak n acik balik dgn bas..tp rs tak tgamak lak...
Tujuan utama nak blk sbb aku punya bapak menakan(bapa saudara) kurang sihat..nak p tgk keadaan dia..mak aku risau banget dong...

1 comment:

jorazu.ziq said...

xpe. report pun dh siap. dh hntr kt bos pun. berhati2 blik kpg. semoga slmt pulg dan slmt kembali.