2.4.08

Perkembangan Ick

ish..ish..ish..sbnrnya aku sakit mata tgk baju dgn tudung aku yg dok tgantung blkg almari tuh...bt2 pejam mata ye klu tnampak..aku nak malas nak bgn p ubah bj tu k tpt lain...


Arini sbnrnya aku half day...aku chow jam 1 dr opis terus balik rumah..mak aku ada appointment dgn doctor ptg tadi..jd dah alang2 aku bwk mak p klinik tu..aku bwk la jgk ci bucuk ni p jumpa nurse..ick pun bkn ada appointment..tp sj je aku bwk..appointment yg sbnr dah terlepas dah..

Berat anak aku yg terkini 11.6kg..
Tinggi 82cm...
Mulut lak ape org ckp dia suka mengejek!!!lucu klu dgr...

Kata nurse berat ick normal w.pun aku ada bgtau yg dia kurang selera mkn...Nurse td ada bg ubat cacing utk ick..alhamdulillah...ick nak minum ubat tu..td mlm pun selera plk dia mkn nasik..tak menolak mcm ari tu..syukran.

No comments: