14.5.08

boring tahap gaban

Grrrrrr...boring banget pg ni..nak kata ada geqa tu tak sgt..tp nak kata goyang kaki sj pun dak jgk..apa la mslh aku sbnrnya nih???nak study plk penyakit MALAS dah menguasi diriku ini..apa da..sbnrnya aku ada exam PTK 21hb ni..ada seminggu lagi..tp rs malas je nak buka nota study..kepala otak ni rs mcm tak dak mood je nak study..nak study kat rmh usah dikenang la..study dlm mimpi mungkin!!!!
Opis pg2 lg lengang..k.zura n wana keluar sbb ada urusan tersendiri..aku pd mulanya ingat nak ikut..tp bila pikir balik..aku tak de urusan pun..nnti bos kecik cari payah lak..jd..lebih baik aku ambik keputusan utk tidak ikut..ble la aku singgah2 blog sape2 yg menjadi feberet aku..
Lepas balik dr opis kemarin, aku n abah ickpegi alamanda..semata2 nk cari ais krim potong kacang merah...bkn utk aku..tp mak aku dgn adik2 dia nak sgt ais krim tu..jd..tanpa menghampakan permintaan dorg..pegi jgk la aku beli ais krim tu w.pun pada dasarnya aku mmg tak soke ais krim tu..yg aku soke ais krim mc d...abah ick lak aku paksa dia p gunting rambut kat kedai mamak..skrg rmbut abah ick mcm askar rekrut...biar pendek terus tak pe..jimat sket duit sbb next time nak potong mgkn 2/3 bln lg kot...
Semalam..aku punya mengantuk tahap gaban..smpai kan citer kesygn aku pun terpaksa aku korbankan..ci ick plk aku biarkan dia dok dgn abah dia..lyn tido lg best...baju pun aku malas iron..aku mintak jasa baik suci murni abah ick utk iron bj..nasib baik permintaan aku dia terima bulat2..klu tak..mmmm...iron bj sambil pejam mata la aku ni..

1 comment:

Anonymous said...

hahahahaa....kalau da kawin ni teringat zaman bujang, memang la seronok tapi bila orang bujang plak berangan2 nak kawin,... lagi lebih seronok...sampai bila berangan pun tersenyum sorang2.. kalau orang nampak ee...dia betui ke? atau ade yang tak kena ngn dia ni...kalau orang tegur dia malu2 kuching lak atau pun boleh jadi marah gak! ye la..kadang2 org ni sensetif gak bab mcm ni..lebih2 lg klu org kerap tanye tp jodoh takde lagi..tertekan la c minah ni..atau tak pun yg menegur kena bahasa pedas..hahaha maklum la mud tak ngam ari tu...ambik ko!!!sudah2la berangan tu sbb takut berangan ade org kedua masuk campur...sape orang 2..? teka dalam dalam dunia ni sifat sapa yg suka berangan?...lu pikiaq la sendiri!!!