15.5.08

pelbagai aksi si kecik ick

bgn pg, rs penyakit MALAS tu dtg lg..malas nak mai keje..ingat tu nak p jln2 kat alamanda..nak bwk ick..tp pikir balik, syg plk cuti..lgpun kat opis ble study utk exam ni..jd, dgn berat atinya, bgn la aku dr tempat tido jam 7.10 sedangkan terjaga kui 6.30 lg..mmg sah pemalas..hahaha..ms otw nak mai opis, teringat aku kat memory card yg dok dlm hanset abah ick..sbb dlm tu byk gmbr ick yg aku blm upload kat blog ni..klu uols ada ms, jom la layan gmbr2 ni...

puding laici hasil tgn mak aku..puding sempena hari ibu katanya..

ick ms aktiviti nak potong rambut..tak senonoh betui aku..gmbr toilet pun aku tergamak nak masukkan jgk..
ick sempat lg nak bergaya
baru sebahagian yg kena potong
bedak yg kena ditabur sbb takut badan ick gatal2
ick sgt geli klu abah potong rambut yg kat atas telinga dia

ick dan abah tanpa berbaju...

gaya ick klu nak tutup suis..nak tutup dgn kaki la tu...
persediaan sebelum nak menari

budak yg suka main talipon rumah! tak larat nak larang dah
gaya seorang budak tecik bila nak ambik gmbr sendiri

hasilnya klu aku suruh senyum mcm mak tok

smpai terpejam mata..

nak betulkan serban kat kepala..

apa tengok2

eceh

baru nak start menari

smpai terkangkang tgk tv..menari la tu..

suka kacau ibu klu ibu nak kemas baju

3 comments:

Anonymous said...

mcm2 gmbr ick totome ni...ble anak da besar ni suka lak, bleh bt kwn...ble la aku nk dok skali nga ank2 aku cam mu ni..jeles aku..

ick ble org potong rmbut dok diam x??klu faqihah x leh dok diam, susah nk potong..

Anonymous said...

ick ni bakal pak imam muda la ni ek...pak ustaz la...hehehe

Anonymous said...

tak lm lg la tu..kena bersabar lg..mmg geli ati tgk gelagat anak bila makin membesar..dia ok je klu ptg rambut, tp klu geli kat telinga dgn leher tu tak ble nak bt ape la...