12.5.08

SELAMAT HARI IBU

SELAMAT HARI IBU buat wanita yg bergelar ibu, mama,umi,mak,mami dan ape2 je lah panggilan pun..jasamu tidak dapat dibalas dengan apa cara sekali pun..agak terlambat la entry aku ni..almaklumla..smlm mmg bz giler smpai tak de ms nak hapdet...abah ick sempat jugak wish kat aku..klu ikutkan ati dia..dia nak ick yg wish kan kat aku..sbb aku ibu ick..klu ade hari isteri baru dia nak wish kat aku..adakah...???abah ick janji nak hadiah kan utk aku sesuatu ari ni..tgk la ptg ni mcm mn..ade ke tak ape yg dia janjikan tu..aku ni dah mcm lipas kudung dah ni..sbbnya..tak sabar nak blk..nak dptkan kejutan...hahaha..kejutan selalunya kita tak tahu kan..tp aku ni terbalik sket..kejutan aku tahu la plk cuma tak tau bnd ape je...
Dan..sempena hari ibu ni...aku mmg la wish kat mak aku pagi2 lg..cm agak malu2 nak peluk cium mak..hahaha..sejak lepas kawin ni..perasaan malu aku ni makin menebal la klu nak peluk mak..sekadar peluk cium pg2 nak p opis boleh la plk..aku sendiri pun tak faham ape yg aku malukan sgt...hadiah yg aku bg kat mak aku tak de ape2..cuma aku bawak mak p jalan2 rmh kwn dia kat seremban..kira hadiah la tu yer...bertolka pun dah petang..balik pun mmg petang la jgk...

No comments: