11.6.08

borink...borink..borink..borink...

budak tecik ni la ubat segala ke boringan aku di rumah..tp klu kat opis?????
uish..borink tahap gaban dah ni..nak bt keje pun..keje mcm tak de jer...nak bz kan bdn pun tak der bnd yg nak d bz kan..rimas betui la klu ari2 mcm ni..rs mcm nak cuti lg je esok ni..tp syg plk cuti tu..perut pun dok berkeroncong ni..nak bukak bc blog org pun rsnya dah abih semua aku geledah bc..sejuk gedik aku kat opis ni..mn tak nya..keje tak der..dok sj..sejuk makin menebal la kan...klu kat rmh ni dah lama aku ke "pulau dudur"...
hanset plk tak der bateri..charger pun lupa bwk..lg la bertambah ke boringan aku ni..aisey...nak bsembang dgn ciq na pun rsnya tak de topik dah nak sembang...masing2 diam je kat tmpt sendiri w.pun aku tau dorg tgh borink mcm aku jgk..hahahaha...

No comments: