11.6.08

mimpi yg menjadi kenyataan...

kemarin aku n abah ick cuti..cuti sempena celebrate sesuatu yg amat berharga dlm hidup kami..hehehe..pelik je bunyinya..lps balik dr uruskan sesuatu yg berharga tu, kami 3 beranak tido terbongkang dlm bilik..tak hingat dunia..aku n abah ick hny makan nasik dgn kicap je..ni la akibatnya aku tak masak..tak kisah la..jji kenyang perut..ble lena tgn tenang..dlm kui 2 lena smapi kui 4.30...best betui..
dlm tido tu..aku ada termimpi aku mkn laksa dgn cendol pulut..ha kau..sedap sgt..mkn tepi pantai lg tu..hahaha..romantik betui..tp ms tu abah ick tak ada dlm mimpi aku..yg ada cm kwn2 sklh aku je..pompuan okey...lps je mkn terus aku terjaga..aku dgn kejamnya terus kejutkan abah ick n ajak dia p cari laksa n cendol pulut..see..nafsu aku telah menguasai diri aku...hahaha..last skali dpt jgk aku miliki laksa n cendol pulut yg mcm dlm mimpi aku tu..bkn tu je..aku jgk telah merembat laksam sekali..mmg mkn tak ingat dunia la..smpai termuntah..teruk betui nafsu aku kali ni..perangai aku yg agak pelik skrg ni bila aku nak sesuatu tu..mmg aku akan dptkan jgk wlu mcm mn skali pun...sikap tak sabar aku dah keluar skrg ni..hahahaha...jenuh la abah ick..tertekan barangkali dgn perangai aku ni...

3 comments:

are_niq said...

x snonoh tui ar...

ibu ick said...

suka ati la..hahaha...pandai dah no bg komen..

ARE_NIQ said...

br nak blajaq.. ;-)