18.6.08

kisah anak dan abah

kisah budak bucuk

Ari ni baru masuk opis setelah 2 hari mkn angin di negeri org..cheewah..hahaha..sbnrnya 2hari lps aku pegi bt audit kat area nogori 9 dgn melaka...agak letih bdn sket sbb ulang alik..ari pertama tu ok sket sbb naik waja..tp mai hari ke-2 kn naik pajero..ni yg lomah bdn den ni..nak tak nak kn la jgk..cdgnya tu nak bt audit dlm ms seminggu..tp disebabkan aku n kwn2 dah pro sgt bab2 audit ni..2hari je kami dpt siapkan..teror tak?hahaha..sila puji okey...
nak citer sket pasai anak jantan ku itu..hahaha..bahasa teruk betui aku ni..ick la ni dah tak suka kat aku..huhuhu..ke mn2 je nk abah..abah..abah..tak de lgsg nak kat ibu..tau la ibu dia ni pemalas..tp jgn la sisihkan ibu..hahaha..ayat mcm terguris ati je..sbnrnya bkn salah anak aku, tp salah aku jgk sbnrnya..aku yg tak suka bwk anak aku main2 dgn aku..teruk kan aku ni..hihi..biasalakan..aku kan berat badan sbb mengandung..
klu dgn abah..pantang tgk abah dia terbaring..mst nak panjat naik atas badan punya..klu abah duduk pun dia panjat jgk..bkn stakat tu sj..abih kpala abah dia pukul..abah plk suka main unta dgn ick...hahaha..bagi anak panjat belakang..unta pun berjalan..siap ada lagu arab lg..lucu betui la 2branak ni..rmh aku bising disebabkan 2org hero ni la..


ick paling bahagia klu dok atas blkg abah

dah pandai imbang bdn sendiri

plg terbaru naik keretapi plk..keretapi gn kain pelekat..2beranak dok dlm kain pelekat..abah kat dpn, ick kat blkg...bunyi lagu keretapi tu mcm ni.."INI LA DIA..KERETA API..DARI ALOR STAR KE KL..PUT..PUT..PUT..PUT..."lg tu di ulang smpai dorg jemu...hahaha..gmbr utk keretapi ni ada, tp aku tak dpt nak masukkan sbb agak 18SX!!!!!

1 comment:

ciqna comel said...

hahahha...mcm2 la korang anak branak ni...sronok kan ble anak da besar ni, leh wat kwn