9.7.08

kerisauan melanda diri ku ini

pengubat hati ibu n abah di kala sunyi

ciq na dlm kenangan

lepas jer jamuan ciqna t.hari kemarin aku n ciqna terus ambik half day utk k klinik..masing2 ada alasan tersendiri..mulanya ciqna hanya nak ikut aku sbb nak tlg jaga anak aku...tp memandangkan ciq thirah pun tak sihat..bawak jgk la ciq thirah pegi klinik skali..keluar dr opis pun dah 2.30..masa nak tunggu doc tu yg lama..ciqna dah lm siap..tinggai aku yg dok terhegeh2 tgu nak jumpa doc..

aper motip aku letak gmbr budak yg tengah muncung ni ha????

mcm biasa la mula2 p makmal dulu..ambik darah, urine test..pastu tunggu lak giliran nak jmp nurse..nasib baik tjumpa sorg kawan..audit jgk..bersembang, jd tak der la rs boring menunggu sgt..result air kencing aku agak bad news..ada gula sket dlm air kencing pastu dorg detect ada kuman sket dlm air kencing aku..risau benget ni..siap scan perut aku lg sbb aku mengadu sakit perut sblh kiri..npk la baby lm perut aku ni..comey jer aku tgk..

pandangan sisi

settle semua dlm kui 5.30 br siap..tq la kat ciq na sbb temankan aku pegi klinik kemarin..at least ada jgk jasa yg mu bg kat aku sblm mu tinggaikan aku di cni..cheewah...

hahaha..pandangan sisi lagi..layan je la yer..

2 comments:

Anonymous said...

lepas ni mu kn la jg mkn...sesama la, mu pn da byk tlg aku, jd ape salahnya kalo aku pn bt cm mu gak...kira aku ni baik gak la kan...huahuahuahua

Anonymous said...

ish..ish..ish..nak jgk puji diri sendiri...