6.8.08

aku yang kuat makan

sebenarnya arini aku posa..rsnya berjaya kot nak abiskan 1hr utk arini..abah ick pun posa gak..kononnya nak temankan ku posa..alangkah indahnya klu posa ada geng..tp ms tak posa dulu tak der geng pun tak per..hihihi..
aku dah bgtau mak aku yg aku nak mkn ayam masak kicap..mmg mak aku nak bt pun..sukanya aku klu dpt mkn ayam msk kicap mak aku..tak sm tui mcm aku bt..air tgn mak lain kan..tu la kelebihannya..
ptg ni lak lps balik opis nak singgah kat warisan pertanian nak tapau ABC dgn satay kajang..ni la aku..klu posa jer..mcm2 nak mkn..
td aku ada col mak aku..tny kabar ci kecik tu..rupa2nya mak aku tgh bt kuih siput..aku mcm nak lompat tinggi2 sbb suka sgt kuit siput..bkn nak kata apa la kan..mak aku ni mcm dia tau2 jer ape aku pny gerak ati..sllnya apa yg aku tfikir mst mak aku akan sebut n buat..sejak dr azali lg..mgkn sbb tu kot aku tak ble berenggang dgn mak aku..
bbalik pd citer kuih siput..hehehe...aku mmg teringin sgt nak mkn kuih siput..tp tak tckp pun kata nak mkn..apatah lg mtk mak aku bt sbb aku tau..nk bt kuit tu bknnya sat..lmbt woo..mcm mn nak bt dgn mak aku tak larat..pastu ick plk suka kacau..

2 comments:

ciqna said...

emmmm meleleh la plak air liur aku nih...best woooo kuih siput wa cakap luuuuuu..

Intan Sharina said...

huhuhuhu..aku siap bwk bekal mkn dlm keta..punya dasyatnya aku ni..mmg kuat melantak tui la..