7.8.08

durian oh durian

semalam kan aku posa..punya la letih mak datuk..

lps balik opis mcm aku bgtau la..aku p warisan pertanian p beli ABC..satay..tp satay licin akun abah ick mkn tp ABC tak mkn2 pn lg..masih kat dlm peti ais tu..tak buka2 pun lg..ms org tu tapau bkn main sedap aku tgk..

bila smpai waktu posa..perut pun dah kenyang..mula la bdn ni jadi letih semcm jer..nak berdiri pun terketar2 lutut aku..rsnya klu cek darah tinggi mau naikknya tinggi gunung kinabalu ni..

adoi la..mcm mn aku nak ganti posa2 yg selebihnya ni???

arini tak posa..t.hari td teringin sgt aku nak mkn durian,rambutan,langsat..ajak abah ick pegi warisan pertanian,tgk2 ada org jual buah2 tu..apa lg..terkam la aku p beli..cdg tu nak mkn t.hari kat situ..tp tak jd la..terus balik rmh..

smpai jer rmh..abih sebijik stgh durian aku mkn sorg..mmg tak hengat dunia betui aku mkn masa tu...sedaaaaaappppppp...durian kg la katakan..

1 comment:

Anonymous said...

jangan la bg ick mkn doyan tu lagik...kan x pa2 jadik cam aritu