8.8.08

FFM ke-12

esok..FFM kat PICC..abah ick dpt jemputan utk ke FFM tu..aku pun dpt gak..dah nama psgn sejolikan..msti la berdua-duaan..

2 kad jemputan utk pasangan sejoli..

tp yg menjadi mslh aku adalah aku tak der baju nak pakai..llaki kn pkai bj long suite n black tie..pompuan pakaian sopan..temanya adalah glamour..

aku mn ada bj glamour..hahaha..aku kan tak pandai bergaya..mcm mn ni???tp mmg nak pegi jgk majlis tu..ingat mlm ni nak pegi alamanda..nak carik bj utk abah ick..

zoom sket..

belasah la baju mcm mn pun..aku bknnya artis nak lalu kat red karpet..hahaha..sape la yg nak pandang kami ni..

ick tak ble bwk..tp aku dah bgtau mak yg esok mlm mak kn bt OT utk jg budak bucuk sorg tu...

npk tak nama abah ick n aku..

dan..camera pun tarak..mcm mn ni???harap2 camera hs ni dpt bfungsi dgn baik esk mlm..jgn blur udah ler...

No comments: